Traurige Nachricht der user Odal ist am Samstag verstorben

• Ruhe in Frieden mein Freund, danke für deine Geduld, deine Unterstützung und viele spannende Diskussionen.
    Bernhard

--Suche die EKM meines Großvaters: Stkp. Pz. E. A. 33 -1513- --
    >Kaufe immer Kantinenringe aus dem Zeitraum 1933-1945<
    Mitglied der ÖGO

• Das ist jetzt der zweite Sammlerkollege den ich kenne bzw gekannt habe, der in kurzer Zeit plötzlich verstorben ist.
    Echt traurig, mein Beileid gilt allen Angehörigen.

Suche:
    SS-Totenkopfringe

Einmal editiert, zuletzt von morpheus! ()

• I've been sick and just out of the hospital today. home and check my emails and have 10 about this ..

How? Can anyone that can, please translate that newspaper obituary posting in English for me?

I am in shock. We've never met but I know him for 10 years or so.. I trusted him, admired him, and consider him my unseen brother from another mother. He was a good man..

I love you my friend,, I know you now know how many loved you and admired you.. Rest in peace my dear friend.....,Gaspare

• Unexpectedly and too early, the center of our lives has left us. In love and gratitude we bid farewell to my dear husband, kind hearted dad, brother, brother-in-law and uncle.

Götz Abele

In deep sadness Anette Abele with Jan and Leonie.

The memorial service for the cremation takes place on Saturday, the 10th of February at 2 pm in the "House of farewell", Kastellstraße 13 in 74080 Heilbronn-Böckingen.

Afterwards we divide quietly.

Den Wolf kümmert es nicht, wieviele Schafe er vor sich hat.
    Publius Vergilius Maro, dt. Vergil, mittellateinisch Virgilius (*15. Oktober 70 v. Chr. bei Mantua; † 21. September 19 v. Chr. in Brindisi) Römischer Dichter und Epiker

2 Mal editiert, zuletzt von theevent ()

• 'Event'.,,,
    Thanks much for translation!.. He really wasn't an old man. And, he was a special investigator type Police..Most Police especially in Europe are in pretty good shape...
    Does it mention he died in the line of duty? ,, Or from an illness? ,,, Or ?

It's just so shocking, hard to believe,,, So sorry it happened..

* My sincere condolences to the family..

R. I. P. old buddy..........

• mein Beileid, das kommt wirklich unerwartet, wir hatten hier vor kurzem auch noch miteinander geschrieben.

Ruhe in Frieden.

Ich verweise auf § 86 und 86a StGB. Meine gezeigten Bilder dienen zur wissenschaftlichen und kunsthistorischen Forschung, der Aufklärung oder Berichterstattung über die Vorgänge des Zeitgeschehens.

• Ich konnte Ihn nicht persönlich kennen lernen, durfte aber seine Hilfsbereitschaft in vielen PN' s erfahren.
    Er war mir bei der Bestimmung eines Ringes sehr hilfsbereit und hatte immer Zeit um Fragen zu beantworten.
    Das Plötzliche, Unerwartete und Endgültige macht sehr nachdenklich....
    R.I.P.

• To ALL members:

I was thinking,,, Maybe the Moderator or the Administration here could 'pin' or 'sticky' this topic to the top. So that it will be at the top all the time.. I think it's the right way to honor this member..

He was a good guy and always willing to help out the other members here. Very knowledgeable in this field. Honest, and always mentioned this site on other collecting sites ..He also had a wonderful collection of German 3d reich jewelry..

I think it would be great if this topic could be at the top all the time..
    Thanks for the consideration. ,,Gaspare

• Ruhe in Frieden

„Freund, der du die Sonne noch schaust, grüß mir die Heimat, die ich mehr als mein Leben geliebt.“

Suche Informationen über die SS-Mitgliedsnummer 148330